بلاگ

درد بعد از لابیاپلاستی

درد بعد از لابیاپلاستی

درد بعد از لابیاپلاستی  یکی از رایجترین مشکلات بیماران بعد از این جراحی است. میزان و شدت درد  بسته به شرایط بدنی هر فرد، نوع جراحی و عوارض بعد از

تورم بعد از لابیاپلاستی

تورم بعد از لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک فرآیند جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و اندازه لب‌های واژن انجام می‌شود. پس از این عمل جراحی، تجربه تورم به عنوان یکی از اثرات طبیعی

رفع-تیرگی-واژن-لیزر
جوانسازی ناحیه تناسلی

رفع تیرگی و سفید کردن واژن با لیزر

فرآیند سفید کردن واژن با لیزر یک فرآیند زیبایی و  جوانسازی واژن است که از تکنولوژی لیزر برای بهبود رنگ و روشنایی ناحیه واژن استفاده می‌کند. در ادامه توضیحاتی درباره

خوابیدن-بعد-عمل-لابیاپلاستی

نحوه خوابیدن- نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی

یکی از رایج‌ترین سوالات بیماران بعد از انجام عمل لابیا پلاستی در مورد نحوه خوابیدن بعد از عمل لابیاپلاستی است. در حال حاضر این جراحی زیبایی به یکی از محبوب‌ترین

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی یکی از دغدغه هایی است که افرادی که کاندیدای این روش هستند با آن مواجه می‌شوند. اغلب افراد می‌خواهند بدانند که برای انجام این جراحی زیبایی در

عوارض لابیاپلاستی

عوارض لابیاپلاستی

عوارض لابیاپلاستی یکی از چالش های بزرگی برای افرادی است که این جراحی را انجام داده اند، البته ناگفته نماند برخی از این عوارض بسیار جزئی بوده و بعد از

علت تیرگی واژن
جوانسازی ناحیه تناسلی

9 علت تیرگی واژن که باید بدانید!

علت تیرگی واژن یا علت تیرگی بیکینی موارد بسیاری را شامل می‌شود، و بیشتر تیرگی ها در طول زمان اتفاق می افتد. برای درک اینکه چه زمانی لکه های تیره

علت بزرگ شدن لبه های واژن
لابیاپلاستی

علت بزرگ شدن لبه های واژن چیست؟

بزرگ شدن لابیاها یا لب های واژن علت های بسیاری دارد. این مشکل می تواند با وضعیتی به نام هیپرتروفی لبی مرتبط باشد، و یا حتی می تواند مشکلی کاملا

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر یکی از روشهای رایج و کاربردی عمل لابیاپلاستی است که این روزها رواج زیادی پیدا کرده است. این جراحی در مقایسه با دیگر روشها از عوارض کمتری