لوگو دکتر پرند عسگری
Search
Close this search box.
هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی یکی از دغدغه هایی است که افرادی که کاندیدای این روش هستند با آن مواجه می‌شوند. اغلب افراد می‌خواهند بدانند که برای انجام این جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی چقدر باید هزینه کنند. در این مقاله به عوامل متعدد تاثیرگذار بر مقادیر هزینه جراحی لابیاپلاستی و موارد دیگر صحبت کردیم.

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است؟

هزینه عمل لابیاپلاستی برای هر فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد که معمولا جراح در روز آن را مشاوره توضیح می‌دهد. این محدوده هزینه معمولا بالای هشت میلیون تومان است و این مبلغ به لوکیشن مرکز منتخب و  تجربه جراح و جراحی های همزمان دیگر بستگی دارد. هزینه عمل لابیاپلاستی برای بانوان چندان به چشم نمی‌آید، زیرا بسیار معقول بوده و در مقابل، نتیجه بسیار فوق العاده ای را برای خانم ها ایجاد می‌کند و اعتماد به نفس این افراد را افزایش می‌دهد. در مواردی دیده شده که عامل عفونت واژن، لابیاهای پهن و روی هم افتاده است که با این عمل برطرف خواهد شد.

نوع عملهزینه دوره نقاهت
لابیاپلاستی با جراحیبین 6 تا 12 میلیونحداقل 5 هفته
لابیاپلاستی با لیزر بین4 تا10کمتر از 3 هفته

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر چقدر است؟

همانطور که ذکر شد، مقادیر هزینه برای افراد یکسان نیست و در نوع لابیاپلاستی با لیزر باید مشخص شود چه مقدار از نواحی لابیا باید با لیزر برش داده شود و سپس قیمت عمل لابیاپلاستی تعیین گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه لابیاپلاستی با لیزر می‌توانید با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید.

آیا بیمه هزینه عمل لابیاپلاستی را پرداخت می‌کند؟

باید ذکر کنیم که عمل لابیاپلاستی در دسته جراحی های زیبایی قرار دارد و به همین دلیل هیچ یک از شرکت های بیمه این هزینه را تقبل و پرداخت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید : عوارض لابیاپلاستی

عوامل موثر بر هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • هزینه‌ها بین شهرها و کشورها متفاوت بوده و تفاوت قابل توجهی در قیمت‌ها وجود دارد.
  • تجربه و تخصص پزشکی در عمل جراحی نقش مهمی در تعیین هزینه دارد.
  • پیچیدگی عمل لابیاپلاستی و میزان زمان و تکنیک‌های مورد نیاز جراحی نیز بر هزینه تأثیر می‌گذارد.
  • هزینه‌های جانبی مانند مشاوره قبل و بعد از عمل، آزمایش‌های سلامت واژن، داروها، بیمارستان به هزینه های کلی افزوده می‌گردد.

هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران و مقایسه با کشورهای دیگر

هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران نسبت به سایر شهر ها کمی بیشتر است و این مورد به دلیل این است که جراحان در شهر های بزرگ مثل تهران، دارای تجربه بیشتر بوده و نمونه کارهای بیشتری در این زمینه دارند و هزینه بیمارستان ها نیز بیشتر از سایر شهر ها است. هزینه جراحی های زیبایی در سایر کشور ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل ساکنین کشور های دیگر برای انجام عمل لابیاپلاستی و موارد این چنینی به ایران سفر می‌کنند.

سوالات متداول هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی در سال 1403 افزایش می‌یابد؟

بله این مقادیر در سال جدید با افزایش رو به رو است و توصیه می‌شود اگر مایل به انجام این جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی هستید، از باقیمانده فرصت استفاده کنید.

هزینه جراحی لابیاپلاستی همزمان با واژینوپلاستی چقدر است؟

هزینه این دو جراحی تفاوت هایی با یکدیگر داشته و به عوامل متعدد زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه انجام این دو روش با یکدیگر تماس برقرار کنید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *