لوگو دکتر پرند عسگری
Search
Close this search box.
هزینه سفید کردن واژن

هزینه سفید کردن واژن در سال 1403💰(جدول قیمت دقیق)

هزینه سفید کردن واژن در سال 1403 چقدر است؟ هزینه سفید کردن واژن برای زیباجویان متفاوت است، زیرا میزان تیرگی ناحیه تناسلی در اشخاص یکسان نیست و نوع و کیفیت پوست آن ها با یکدیگر تفاوت داشته و در نهایت برای اخذ نتیجه، تعداد جلسات متفاوت خواهد بود و هزینه های مختلفی را شامل می‌شود. در این مقاله به بررسی هزینه های مربوطه می پردازیم و قیمت را به صورت حدودی ارزیابی میکنیم:

هزینه سفید کردن واژن چقدر است؟

قیمت  سفید کردن واژن

برای اطلاع دقیق از میزان هزینه سفید کردن واژن می توانید به صورت حضوری به بهترین متخصص زنان در تهران ، دکتر پرد عسگری مراجعه کنید تا میزان تیرگی و نوع پوست شما را مورد بررسی قرار دهد و بتواند تعداد جلسات حدودی برای دریافت نتیجه و روشن شدن واژن را مشخص کند. قیمت هر جلسه سفید کردن واژن چندان زیاد نیست و شما با هزینه های بسیار معقول و مناسب می‌توانید روشن سازی واژن را انجام دهید و تیرگی ها را از بین ببرید.

روش سفید کردن واژنهزینه هر جلسهتعداد جلسات مورد نیاز
پلاسما800 هزار تومانحداقل 6 جلسه
کربوکسی تراپی800 هزار تومانحداقل 6 جلسه
لیزر به همراه مزوتراپی1800هزار تومان3 جلسه به فاصله 1 ماه

عوامل موثر در هزینه سفید کردن واژن

هزینه سفید کردن واژن (واژینال وایتینگ) برای افراد متفاوت خواهد بود و  به عوامل زیر بستگی دارد.

  • مکان و محل انجام: هزینه سفید کردن واژن در هر کشور و شهری ممکن است متفاوت باشد. هزینه‌ها در مناطق شهری پرجمعیت تر معمولاً بیشتر است.
  •  تخصص و شهرت پزشک: تجربه و شهرت پزشکی که این خدمات را ارائه می‌دهد، می‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه داشته باشد. پزشکانی که معروف هستند یا تخصص بالایی در این زمینه دارند، هزینه های بیشتری می‌گیرند.
  •  نوع روش استفاده شده: هزینه سفید کردن واژن بستگی به نوع روشی که استفاده می‌شود دارد. روش‌های مختلفی مانند لیزر، میکرونیدلینگ، رادیوفرکانسی و استفاده از کرم‌ها و ژل‌ها وجود دارد و هزینه هر روش ممکن است متفاوت باشد.
  •  تعداد جلسات مورد نیاز: بسته به شرایط شما و میزان تغییر مطلوب، ممکن است نیاز به چندین جلسه سفید کردن واژن باشد. هزینه هر جلسه معمولاً جداگانه محاسبه می‌شود و تعداد جلسات مورد نیاز می‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه کل داشته باشد.

هزینه سفید کردن واژن در تهران 

هزینه سفید کردن واژن در شهر تهران کمی بیشتر از  سایر شهر ها است. در شهر های کوچک، تعداد پزشکانی که به سفید کردن واژن می‌پردازند، کمتر از شهر تهران است. هزینه رفع تیرگی ناحیه تناسلی در شهر تهران و در سال جدید کمی افزایش قیمت داشت اما به طور کلی تعرفه خدمات زیبایی زنان چندان افزایش نداشت. شما می‌توانید با مقدار هزینه ای معقول، این مشکل خود را رفع کنید. دکتر پرند عسگری در دسته متخصصین زنانی است که این تکنیک را با بهترین هزینه انجام می‌دهد و کیفیت نتیجه و رضایت مراجعه کننده برای وی از اهمیت بیشتر برخوردار است.

هزینه سفید کردن واژن در شهرهای مختلف نیز متفاوت بوده و این هزینه در تهران نیز کمی بیشتر از شهر های دیگر است. دکتر پرند عسگری بهترین هزینه ها را در زمینه زیبایی زنان اخذ می‌کند چراکه هدف وی ایجاد اعتماد به نفس در بانوان است. این هزینه ها معمولا توسط بیمه پرداخت نمی‌گردند و باید بدانید که هر چه تیرگی ناحیه تناسلی بیشتر باشد نیز تعداد جلسات درمانی افزایش یافته و در نتیجه مقدار هزینه در مجموع برای شما افزایش خواهد داشت.

سوالات متداول هزینه سفید کردن واژن

هزینه سفید کردن واژن معمولاً چقدر است؟

هزینه سفید کردن واژن متفاوت بوده و بستگی به عواملی مانند مکان انجام، تخصص و شهرت پزشک، نوع روش استفاده شده و تعداد جلسات مورد نیاز دارد.

 هزینه سفید کردن واژن را بیمه تقبل می‌کند؟

به طور کلی شرکت های بیمه هزینه هایی از تکنیک های زیبایی را متقبل نمی‌شوند و اغلب فقط به تکنیک های درمانی را شامل می‌شوند. هزینه سفید کردن واژن البته چندان زیاد نیست که فرد نگران هزینه ها باید اما به هر حال در دسته روش های زیبایی قرار دارد و به همین دلیل که انجام آن ضروری نیست و نفع خاصی برای سلامتی بدن ندارد، نیز توسط بیمه تقبل نمی‌شود.

هزینه سفید کردن واژن همزمان با بوتاکس واژن چقدر است؟

به طور کلی هر یک از روش های زیبایی مرتبط با ناحیه تناسلی دارای هزینه های مخصوص به خود هستند و اگر این دو تکنیک را به طور همزمان انجام دهید فقط یک بار هزینه بی حسی پرداخت اما هزینه هر تکنیک را به طور جداگانه باید بپردازید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *