لوگو دکتر پرند عسگری
Search
Close this search box.
هزینه تزریق ژل به واژن در سال 1403 چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به واژن در سال 1403 چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به واژن به دلیل آن که جزو خدمات زیبایی محسوب می‌شود، بیمه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت مبالغ آن نخواهد داشت. به همین خاطر مراجع باید تمام هزینه‌های زیباسازی واژن را پرداخت کند. یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تزریقات ژل به واژن، نوع ماده و میزان دوز تزریقی توسط پزشک‌ متخصص است. از طرفی دیگر انتخاب بهترین مرکز خدمات زیبایی و از جمله باتجربه‌ترین پزشک متخصص، می‌تواند در قیمت تزریق ژل به واژن تاثیرگذار باشد.

هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن به برند ژل و حجم آن بستگی دارد. قیمت این تزریق معمولاً به دلیل آن که یک تزریق زیبایی در نظر گرفته می‌شود، هزینه بالاتری نسبت به خدمات درمانی خواهد داشت. این روش زیبایی مانند تزریق ژل به لب، چانه و گونه بوده اما هزینه‌های آن با تزریق به واژن متفاوت است. برای زیباسازی واژن راه‌های مختلفی وجود دارد؛ اما تزریق ژل به این ناحیه، می‌تواند زیباسازی بیشتری با ماندگاری بالا داشته باشد. از طرفی این کار ممکن است هزینه‌های بیشتری نسبت به سایر زیباسازی‌ها داشته باشد. به طور معمول اگر تزریق ژل به واژن توسط پزشک متخصص با تجربه و کارآمد انجام شود، هزینه‌اش ممکن است بالاتر باشد. 

🔗بیشتر بخوانید : تزریق چربی به واژن بهتره یا ژل؟

هزینه تزریق ژل به واژن به چه عواملی بستگی دارد؟

برای هزینه تزریق ژل به واژن به صورت کلی از طرف هیچ سازمانی، مبلغ معینی تعریف نشده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل را نمی‌توان فقط به ظاهر واژن محدود کرد و جنبه‌های گسترده‌ای بر روی آن‌ها موثر هستند. هزینه تزریق‌های زیباسازی واژن از جمله تزریق ژل، می‌تواند از شهری به شهر دیگر و حتی بیمار مختف نیز متفاوت باشد. از طرفی هم برند ژل و فیلر هایی که برای زیباسازی واژن مناسب هستند، می‌تواند بر روی هزینه‌ها تاثیرگذار باشد. برخی از عواملی که در تعیین قیمت تزریق ژل به واژن موثر هستند، همیشه ثابت نبوده و در طول دوره می‌تواند بیشتر هم شود. برخی از این عوامل مهم و تاثیرگذار، عبارت هستند از:

 تاثیر دستمزد جراح متخصص در هزینه تزریق ژل به واژن

پزشکان متخصص برای انجام تزریق ژل به واژن و زیباسازی آن، هزینه ثابتی ندارند. هر چه پزشک متخصص توانمندتر باشد، می‌تواند تزریق زیبا و بهتری برای واژن انجام دهد. با این حال با توجه به سابقه و تجربه جراح متخصص، ممکن است هزینه تزریق ژل به واژن بیشتر شود. تمام کارهایی که برای جوان سازی یا زیباسازی بدن از جمله واژن انجام می‌شود، هزینه بالاتر و نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد. متخصصان زیبایی باید ظرافت و دقت زیادی در انجام جراحی داشته باشند. از طرفی هم سابقه تزریق‌های زیباسازی جراحان متخصص هر چه بیشتر باشد، دستمزد بالاتری دارد. البته در این زمینه، پزشکان متخصصی که سابقه و تجربه کمتری در ارتباط با تزریقات زیباسازی واژن دارند، دستمزد کمتری خواهند گرفت.

عوارض تزریق ژل به واژن

🔗بیشتر بخوانید : عوارض تزریق ژل به واژن

 نوع و برند ژل

در حال حاضر ژل‌های تزریقی برای زیباسازی واژن از برندهای مختلف وجود دارند. ترکیبات موجود در این ژل‌ها و پایه‌های تشکیل آن‌ها با یک دیگر متفاوت خواهند بود. از طرفی هم هر برندی، ژل‌های مختلفی برای زیباسازی تولید می‌کند که قیمت‌های مختلفی دارد. این ژل‌ها می‌تواند از نظر کیفیت و حتی دوز و کمیت نیز متفاوت باشند. برخی از متخصصان برندهای گران قیمت را برای تزریق ژل به واژن زنان توصیه می‌کنند. در حالی که هر برند گران قیمتی لزوما به معنای بهتر بودن نخواهد بود. البته تشخیص کیفیت بهتر برندهای ژل تزریقی، کار هر شخصی نیست و متخصصانی که سابقه زیادی دارند می‌دانند کدام برند عالی هستند. به همین دلیل عامل مهم دیگری که در تعیین هزینه تزریق ژل به واژن موثر هستند، نوع و برند ژل خواهد بود.

میزان و دوز مصرفی ژل

هزینه تزریق ژل به واژن، بر حسب میزان یا به ازای هر سی سی ژل یا فیلر حساب می‌شود. با تشخیص پزشک متخصص، میزان دوز مصرفی تزریق برای هر مراجعی متفاوت است. از آن جایی که ظاهر دستگاه تناسلی برای تمام افراد مشابه هم نیستند، می‌تواند دوزهای مختلفی از ژل یا فیلر روی آن تاثیر بگذارد. همچنین جنس پوست مراجع در ناحیه دستگاه تناسلی یا واژن، می‌تواند در میزان و دوز مصرفی ژل موثر باشد. هر چه پوست ناحیه دستگاه تناسلی ضخیم‌تر یا سفت‌تر باشد، میزان دوز مصرفی تزریق ژل باید بیشتر باشد.

 نوع بی حسی برای تزریق

جراحان متخصص برای تزریق ژل به واژن از بی حسی استفاده می‌کنند تا مراجع میزان درد کمتری را احساس کند. به همین خاطر استفاده از انواع بی حسی، می‌تواند هزینه‌های متفاوتی برای هر روش داشته باشد. به عنوان مثال هزینه‌های تزریق برای فردی که به صورت موضعی بی حسی دریافت کرده، می‌تواند با فردی که بی حسی تزریقی برای زیباسازی واژن به او تزریق شده است متفاوت باشد.

 شرایط فیزیکی مراجع

مهم‌ترین عامل دیگری که در هزینه تزریق ژل به واژن موثر است، شرایط فردی بیمار خواهد بود. احتمال دارد یک خانم افتادگی زیادی در ناحیه واژن خود داشته باشد. به همین خاطر باید دوزهای بیشتری از ژل توسط پزشک متخصص تزریق شود. از طرف دیگر از مراجعی میزان افتادگی کمتری در قسمت دستگاه تناسلی خود داشته باشد، هزینه کمتری برای تزریق ژل پرداخت خواهد کرد.

آیا بیمه هزینه تزریق ژل به واژن را پرداخت می کند؟

از آن جای که تزریق ژل به واژن جزو خدمات زیبایی محسوب می‌شود و هیچ لزوم درمانی ندارد، بیمه مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه‌های آن نخواهد داشت. بیمه‌های درمانی برای انجام خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل به واژن، هیچ بودجه‌ای در نظر نمی‌گیرد. در این حالت فرد متقاضی باید خودش هزینه تزریق ژل به واژن را به طور تمام و کمال تقبل کرده و پرداخت کند.

با توجه به این که هزینه خدمات زیبایی از جمله تزریقات ژل و فیلر هر ساله افزایش پیدا می‌کند، هزینه تزریق ژل به واژن به عوامل مختلفی از جمله دستمزد جراح متخصص، مقدار دوز ژل برای تزریق، شرایط فیزیکی واژن و… بستگی دارد. از طرفی هم موقعیت مکانی مرکز خدمات زیبایی در تعیین قیمت تزریق ژل به واژن موثر خواهد بود. هر چه تخصص و مهارت پزشک متخصص در تزریق ژل به واژن بیشتر باشد، می‌تواند تاثیر مستقیمی در تعیین هزینه داشته باشد.

سوالات متداول هزینه تزریق ژل به واژن

آیا هزینه تزریق ژل به واژن با ماندگاری آن رابطه مستقیمی دارد؟

بله؛ معمولا اگر تزریق ژل به واژن با بهترین برندهای ژل انجام شود، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

تزریق ژل برای زیباسازی واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

تزریق ژل یا چربی برای زیباسازی واژن، بستگی به تشخیص پزشک متخصص و انتظارات مورد نیاز مراجع دارد. در تزریق چربی، می‌توان شکل واژن را بهبود بخشید.

تا چه زمانی بعد از تزریق ژل به واژن، نمی‌توان رابطه جنسی داشت؟

معمولا بهتر است تا دو هفته بعد از تزریق ژل به واژن از انجام رابطه جنسی خودداری شود.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *