لوگو دکتر پرند عسگری
Search
Close this search box.
ماندگاری تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی به واژن از مهم‌ترین سوال بانوان پیش از انجام این روش است. حالت افتاده و پوست چروکیده از عامل‌های کاهنده اعتماد بنفس هستند که به کمک تزریق چربی به واژن به سادگی می‌توان آن‌ها را برطرف کرد. به دلیل حساسیت بالای ناحیه تناسلی، این اقدام باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود. مدت ماندگاری تزریق چربی به واژن به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

طی فرآیند تزریق چربی به واژن، پزشک متخصص میزان چربی مورد نیاز را از ناحیه باسن یا شکم دریافت می‌کند. چربی تزریق شده در ابتدا به صورت کامل در تمام نواحی خالی شده واژن جای می‌گیرد، اما طی ۶ ماه اولیه تقریبا ۵۰ درصد از آن جذب بدن خواهد شد. میزان چربی باقی مانده تمام بخش‌های خالی را پر کرده و به این ترتیب حالت چروکیده واژن از بین خواهد رفت. گفتنی است که ۵۰ درصد باقی مانده تا سال‌های طولانی زیر پوست باقی میماند و از پیری واژن جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید : عوارض تزریق چربی به واژن

عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری تزریق چربی به واژن

استفاده از چربی بدن به عنوان یک ماده طبیعی؛ عوارض و خطرات این نوع تزریق را کاهش می‌دهد، همچنین باعث افزایش میزان ماندگاری آن خواهد شد. گفتنی است که با انجام تکنیک‌های زیر می‌توان میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن را تا حد زیادی افزایش داد:

  • مهارت تزریق: بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن، تکنیک‌های تزریق پزشک متخصص است. استفاده از تکنیک‌های صحیح توسط پزشک متخصص سبب شده تا چربی در بخش‌های لازم قرار بگیرد و علاوه بر افزایش میزان ماندگاری، در فرم گیری واژن نیز موثر باشد.
  • نوع چربی: معیار دوم در ماندگاری تزریق چربی به واژن، کیفیت و پاکیزگی چربی است. برخی افراد به واسطه داشتن رژیم غذایی سالم، چربی سالم‌تر دارند و این باعث می‌شود تا چربی تزریق شده برای مدت طولانی‌تر در بافت پوستی باقی بماند.
  • سابقه بیماری: به طور کلی میزان دوره نقاهت در افراد به دو صورت است. اگر جز آن دسته از افراد هستید که دوران نقاهت کوتاهی دارند و پس از جراحی بهبودی خود را در مدت کوتاهی به دست می‌آورند، بهتر است بدانید که میزان ماندگاری چربی در بدن شما بیشتر خواهد بود. داشتن بدن سالم باعث می‌شود تا فرایند جذب چربی سرعت کند‌تری داشته باشد.
  • فعالیت‌های بدنی: ورزش، فعالیت‌های بدنی سنگین و تحرک بیش از حد جذب چربی را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به کاهش میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن خواهد شد.
  • رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق: پیش از هرگونه عمل جراحی، شرایط قبل و بعدی وجود دارد که رعایت آن تاثیر بسزایی در کیفیت جراحی و نتیجه به دست آمده آن دارد. توجه به فعالیت‌هایی که قبل از جراحی باید انجام می‌دادید، همچنین مراقبت‌های پس از آن سبب دریافت نتیجه دلخواه و افزایش میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن خواهد شد.

اگر با داشتن تمام شرایط عنوان شده باز هم نتیجه دلخواه را دریافت نکرده اید؛ حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

راهکار‌های افزایش ماندگاری تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی به واژن به عوامل زیادی بستگی دارد، در طولانی‌ترین حالت ممکن و با رعایت کلیه مراقبت‌ها تزریق چربی به واژن بین ۱ تا ۵ سال ماندگار خواهد بود. این نکته را در نظر بگیرید که هر گونه تغییر وزن یا فعالیت بدنی که باعث کاهش میزان چربی بدن شود، می‌تواند چربی تزریق شده را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از راهکارهای اساسی در ماندگاری تزریق چربی به واژن می‌توان به تمدید مجدد تزریق اشاره کرد.

توجه داشته باشید که سرعت جذب چربی، میزان چربی تزریق شده و در نهایت وضعیت جسمی فرد ماندگاری این عمل را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پزشک متخصص با بررسی موارد عنوان شده میزان چربی لازم را بررسی خواهد کرد و با تزریق آن در دو یا سه مرحله، میزان ماندگاری آن را افزایش خواهد داد.

مواردی که ماندگاری تزریق چربی به واژن را کاهش می‌دهند!

با وجود اینکه عواملی همچون سن، میزان جذب چربی، فعالیت‌های روزانه، مهارت پزشک و… در ماندگاری تزریق چربی به واژن تاثیرات بسزایی دارند، مواردی نیز وجود دارند که بی‌توجهی به آن‌ها باعث از بین رفتن چربی خواهد شد.

  • رژیم غذایی بدون چربی و کاهنده وزن
  • فعالیت بدنی سنگین و حرکات پرتحرک
  • استفاده از دوش آب گرم یا محیط‌هایی مثل سونا و جکوزی
  • حرکات ورزشی که به ناحیه تناسلی فشار وارد می‌کند، مثل سوارکاری و دوچرخه سواری

تکنیک پزشک در ماندگاری تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی به واژن در همه افراد یکسان نیست و عوامل زیادی در این میزان ماندگاری تاثیر گذار هستند. علاوه بر فعالیت‌های بدنی یا رژیم‌های غذایی که جز موارد اختیاری هستند، برخی دلایل مانند میان سوخت و ساز طبیعی بدن یا سرعت جذب چربی از مواردی هستند که بر روی مدت ماندگاری تزریق چربی تاثیر مستقیم دارند.

یکی از مهم‌ترین نکات که باید به آن توجه کنید، پزشک متخصص است. مهارت پزشک در بکارگیری تکنیک‌های تزریق و استفاده از بهترین نوع چربی بدن عامل موثر در افزایش ماندگاری تزریق چربی به واژن به حساب می‌آید. دکتر پرند عسگری یکی از بهترین متخصصان حرفه‌ای زنان، زایمان و نازایی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد انجام تزریق چربی به واژن با ماندگاری بالا را دارند. زیرا سال ها است که تجربه انجام تزریق چربی به واژن را دارند.

سوالات متداول ماندگاری تزریق چربی به واژن

آیا ماندگاری تزریق چربی به واژن دائمی است؟

خیر ماندگاری این نوع تزریق بر اساس عوامل متعدد بین ۱ تا ۵ سال متغیر است.

کدام مراقبت‌ها باعث افزایش ماندگاری تزریق چربی به واژن می‌شوند؟

اقداماتی که به عنوان بعد از عمل می‌توان از آن‌ها نام برد شامل‌عدم استعمال دخانیات، نداشتن رابطه تا حداقل ۴ روز، کمپرس سرد، عدم ماساژ یا هر فعالیت بدنی که باعث تغییر شکل واژن و جذب بالای چربی می‌شود.

آیا مهارت پزشک در ماندگاری تزریق چربی به واژن تاثیر گذار است؟

صد در صد تکنیک‌هایی که متخصص به کار می‌برد می‌تواند تاثیر بسزایی در فرم دهی واژن و ماندگاری چربی داشته باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *